CONSULTANTA FINANCIARA SI DE MANAGEMENT

CONSULTANTA FINANCIARA

Evaluarea afacerilor

Evaluarea afacerii pe baza activului net contabil corectat (ANCC) si a fluxului de numerar actualizat (DCF), rezultatul evaluarii putind fi folosit la:

  • majorari de capital;
  • fuziuni si achizitii;
  • tranzactii financiare;
  • expertise judiciare si extrajudiciare.

Due Diligence Financiar

 Analiza diagnostic pentru due diligence cuprinde analiza: situatiilor financiare, pietei de desfacere, structura de personal, comerciala precum si evaluarea riscurilor financiare.

Rezulatul raportului de due diligence poate fi folosit in tranzactii (fuziuni si achizitii) precum si la cererea partilor care au interese in activitatea curenta a companiei.

Fuziuni si divizari

  • intocmirea planului de fuziune sau divizare;
  • evaluarea afacerii in vederea pregatirii pentru fuziune sau divizare;
  • intocmirea bilantului in vederea fuziunii sau divizarii;
  • efectuam lucrari cu privire la reflectarea in contabilitate a principalelor operatiuni de fuziune, divizare, dizolvare si lichidare a societatilor comerciale, precum si retragerea sau excluderea unor asociati din cadrul societatilor comerciale.

CONSULTANTA DE MANAGEMENT

Experienta noastra in management financiar si consultanta de management ne permite sa va analizam afacerea ca un tot si sa redefinim strategia cea mai buna pentru eficientizarea activitatii si a departamentelor functionale din cadrul firmei, in scopul optimizarii rezultatelor.

Specialistii nostri va vor ajuta in luarea deciziilor corecte si va vor oferi solutii adecvate nevoilor dumneavoastra.

Sunteti la inceput de drum in dezvoltarea unei afaceri? Aveti nevoie de solutii practice privind finantarea, organizarea si administrarea afacerii? Va putem sprijini in definirea strategiei pentru atingerea obiectivelor companiei dvs.

Principalele mijloace prin care venim in intimpinarea cerintelor dumneavoastra sunt:

  • analiza economico-financiara, intocmirea de bugete, evaluarea indicatorilor de performanta (profitabilitate, lichiditate, cifra de afaceri);
  • management operational – analiza diagnostic a departamentelor, analiza SWOT (identificarea punctelor slabe si tari din afacere), revizuirea structurii organizatorice si a circuitului documentelor, fise de post, Regulament de organizare si functionare (ROF), Regulament de ordine interioara (ROI);
  • management strategic – misiune, scop, definirea obiectivelor, analiza mediului, planificare strategica, implementarea strategiilor;
  • planificarea si dezvoltarea afacerii – plan afaceri, studiu de fezabilitate;
  • managementul proiectelor europene.